
Associació de Veïnes i Veïns del Poblenou
-
El Poblenou segueix amb un transport públic molt insuficient
El dia 25 de juny ha tingut lloc la posada en marxa de la penúltima fase de la nova xarxa de bus (NXB), amb tres noves línies (D50, V9 i…
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Els barris de l’entorn del Park Güell diuen prou
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella
-
Ordenar els busos interurbans no resol el problema de mobilitat





