La Favb convoca a la manifestació del dissabte 26 d’agost en resposta als atemptats

NoTincPor.  Anemdeblau. Després de la tragèdia, cal reaccionar. I pensem que la manifestació del dissabte que ve, convocada per l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, és una bona iniciativa per mostrar el dolor, la solidaritat amb les víctimes i la reafirmació d’una societat que es vol pacífica i convivencial. Per això, us animem sortir al carrer i a estimular la participació del vostre veïnat. La FAVB s’ha adherit a la convocatòria.

També us informem que amb altres entitats socials hem iniciat un procés de reflexió sobre el que ha passat, les seves causes i les vies per evitar que fets com aquest es repeteixin. Pensem que la tragèdia és un producte de dinàmiques perverses, d’intoleràncies, injustícies, guerres de llarga durada i que, per tant, s’ha d’intervenir en moltes direccions. Fruit d’aquest treball hem signat aquest manifest “Les vostres polítiques, els nostres morts” i “Pau, solidaritat, convivència en la diversitat”. Per visibilitzar aquesta postura i desmarcar-nos d’algunes autoritats que estaran en el Passeig de Gràcia es proposa anar a la manifestació amb roba blava darrere d’una doble pancarta que dirà “Les vostres polítiques, els nostres morts” i “Pau, solidaritat, convivència en la diversitat”. La cita és a les 17h a Passeig de Gràcia/Diputació.
Prèviament, es convoca a un acte a on hi haurà a les 16h a Rbla Catalunya/ Aragó a on, entre altres expressions, es llegirà el manifest.

Vídeo NoTincPor de la Favb per divulgar la convocatòria.