
Betevé
-
Centres d’Atenció Primària, ¿manca d’espais o deixadesa de les administracions?
Comunicat dirigit als responsables del Govern de la Generalitat, de l’Ajuntament i del Consorci Sanitari de Barcelona, format pels dos anteriors. Patim des de fa anys la insostenible situació de molts centres…
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Els barris de l’entorn del Park Güell diuen prou
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella
-
Ordenar els busos interurbans no resol el problema de mobilitat





