
Ignasi Àvila
-
“Estimo molt el Poblenou, però acabaré vivint a la muntanya”
Conversar amb el Luke és conversar amb moltes persones alhora. Veí crític, supervivent nat, antisistema compromès, independentista convençut, amant de la natura, de la bicicleta i de Sabina. La seva…
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Sagrada Família, un col·lapse permanent
-
Els barris de l’entorn del Park Güell diuen prou
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella





