Aquest dissabte 1 de desembre, la plataforma veïnal Resistim al Gòtic organitza una acció festiva i reivindicativa al barri. L’entitat convida tothom a la festa Vine a veure el piset a partir de les 12:00 hores a la plaça George Orwell. Hi haurà xerrada i vermutet.
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Els barris de l’entorn del Park Güell diuen prou
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella
-
Ordenar els busos interurbans no resol el problema de mobilitat






