El pròxim divendres 25 de maig la plataforma Aigua És Vida ha convocat una assemblea oberta per debatre l’estratègia a seguir per reclamar la remunicipalització de l’aigua a Barcelona més enllà de la multiconsulta, ara congelada. La trobada es farà al Pati Llimona a partir de les 18:30 hores.
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella
-
Ordenar els busos interurbans no resol el problema de mobilitat
-
Manifest pel Dia Internacional de Conscienciació sobre el Soroll






