El dijous 20 de setembre a partir de les 19:00 hores es farà a la Lleialtat Santsenca un acte en suport de la moció per un parc d’habitatge assequible a Barcelona. A la xerrada hi participaran juristes, arquitectes i entitats socials que defensaran la viabilitat i la necessitat de la mesura. L’acte es clourà amb un pica-pica amenitzat per la DJette Cuixaforta i amb la projecció del video de campanya que ha fet el grup promotor de la moció pel 30%.
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella
-
Ordenar els busos interurbans no resol el problema de mobilitat
-
Manifest pel Dia Internacional de Conscienciació sobre el Soroll






