Diverses entitats i veïnes i veïns de Nou Barris fem una convocatòria ciutadana oberta per la convivència als barris.
L’acte se celebra aquest divendres 12 de maig a partir de les 19 hores, i constarà de:
19 hores: Batucada i cercavila amb els Tocanassos de la Guineueta (a la “R”, monument als altres catalans de la Via Júlia)
20 hores: Acte per la convivència a la plaça Ángel Pestaña (lectura d’un manifest sobre la convivència veïnal, jocs del món, música i te)
22 hores: Final de festa amb concert del grup de blues Snail Juice Band (casal de barri de Prosperitat)
Vídeo Nou Barris per la convivència
En el context d’aquest acte, us informem que 30 entitats de Prosperitat i de Nou Barris hem firmat un escrit de suport a l’obertura d’un centre de culte musulmà que la comunitat islàmica de Nou Barris vol obrir al carrer Japó de Prosperitat, que podeu consultar en aquest enllaç.
També us adjuntem un altre escrit de denúncia, firmat per l’Associació de Veïnes i Veïns de Prosperitat i per la Xarxa 9 Barris Acull, sobre la ingerència de grups intolerants i islamòfobs en aquest conflicte, que podeu consultar en aquest altre enllaç.
Telèfons de contacte:
Lurdes Ponce (9 Barris Acull): 648 18 55 86 / 93 276 89 96
Ricardo Domingo (AV Prosperitat): 606 145 804