El dissabte 6 d’abril s’ha convocat una manifestació contra els lloguers abusius. El punt de trobada de la marxa reivindicativa, sota el lema Punxem la bombolla, serà als Jardinets de Gràcia a les 18:00 hores.
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Sagrada Família, un col·lapse permanent
-
Els barris de l’entorn del Park Güell diuen prou
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella






