Setmana de lluita pel dret a l’habitatge al Poblenou

El veïnat del Poblenou i el seu teixit associatiu preparen ‘El Poblenou s’aixeca pel dret a l’habitatge!’, una setmana de mobilitzacions per exigir a les institucions mesures urgents i concretes al greu problema de l’habitatge.

Del 26 al 30 de juny hi haurà tot un seguit d’activitats culturals, lúdiques i reivindicatives que culminaran en un acte central el dissabte 20 de maig.

Entre les mesures que reclamen les entitats destaca la construcció d’habitatge públic al barri i que es facin efectives les demandes del manifest SOS Habitatge que fa un any van presentar a l’Ajuntament 61 entitats del Poblenou.

Podeu consultar el programa des d’aquest enllaç

programa poblenou

Favb.cat