El pròxim dijous 25 d’octubre s’ha organitzat al Poblenou una xerrada informativa sobre mobilitat elèctrica compartida. La xerrada Què fem amb el cotxe?, organitzada per la cooperativa Som Mobilitat, es farà a les 19:00 hores al Casal de barri de la Rambla.
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Sagrada Família, un col·lapse permanent
-
Els barris de l’entorn del Park Güell diuen prou
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella






