Compartim l’article de la revista Viento Sur on la M. Teresa Martínez, professional sanitària i activista veïnal, analitza àrea per àrea com ha reaccionat el sistema sanitari de Barcelona a una pandèmia per a la qual no estava preparat i quines lliçons hem d’aprendre per atendre les noves onades: problemes de salut demorats, seqüeles dels crònics desatesos, problemes psicològics i derivats dels condicionants de la salut o complicacions post-Covid. El podeu consultar des d’aquest enllaç.
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella
-
Ordenar els busos interurbans no resol el problema de mobilitat
-
Manifest pel Dia Internacional de Conscienciació sobre el Soroll







