Tanquem el dimecres 1 d’agost però tornarem el dilluns 3 de setembre en l’horari habitual i amb les piles ben carregades perquè les lluites veïnals mai acaben.
Bones vacances veïnals!

Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Els barris de l’entorn del Park Güell diuen prou
-
Camp Nou: entre el futbol i el col·lapse
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella
-
Ordenar els busos interurbans no resol el problema de mobilitat





