
vacances
-
Tornem amb les bateries carregades
-
Tornarem al setembre amb més forces. Bones vacances!
-
Bones vacances veïnals!
Tanquem el dimecres 1 d’agost però tornarem el dilluns 3 de setembre en l’horari habitual i amb les piles ben carregades perquè les lluites veïnals mai acaben.
Revista ‘Carrer’
Notícies
Comunicats
-
Afectacions puntuals, problemes estructurals: exigim millores reals al transport públic de Barcelona
-
L’R-Aeroport, una línia per al turisme que perjudicarà encara més els usuaris de Rodalies
-
Comunicat sobre el Pla d’Usos de Ciutat Vella
-
Ordenar els busos interurbans no resol el problema de mobilitat
-
Manifest pel Dia Internacional de Conscienciació sobre el Soroll
-
El vot en contra de Junts permetrà la finalització de milers de contractes de lloguer els pròxims dos anys







