El pròxim dissabte 25 d’octubre a les 10 hores a la Biblioteca J.V. Foix la Favb celebra una nova Assemblea General Extraordinària per debatre i definir les línies d’actuació per al 2026 i revisar els estatuts de la Federació. L’associació amfitriona d’enguany és l’Associació Veïnal de Sarrià.
Tal com es va parlar en l’última Assemblea General, cal aprovar amb antelació el pla d’actuació i el pressupost anual, per poder treballar de manera participativa amb totes les Associacions Veïnals i que tothom pugui donar la seva opinió i aportar idees.
Així mateix, la Federació d’Associacions de Veïnals de Barcelona proposa una actualització dels seus estatuts amb l’objectiu de facilitar el funcionament diari i adaptar-se a la realitat social i organitzativa actual. Aquesta modificació no només modernitza el text estatutari, sinó que ens permet continuar treballant amb més transparència, eficiència i proximitat, garantint que la Favb continuï sent una eina útil i representativa per a totes les associacions veïnals.
Serà una sessió participativa, on volem que totes les associacions hi aporteu idees i propostes: no es tracta només de votar, sinó de construir plegades el futur de la Favb i del moviment veïnal.
Ordre del dia
- 10:00 h: Benvinguda
- 10:05 h: Altes i baixes d’associacions veïnals
- 10:15 h: Sessió participativa per treballar el Pla d’actuació 2026
- 12:00 h: Votació del Pla d’actuació i del Pressupost 2026
- 12:15 h: Votació de la modificació dels estatuts i el reglament de règim intern
- 13.45 h: Cloenda
Trobareu tota la documentació de l’assemblea i el formulari d’inscripció aquí.




